vineri, 21 ianuarie 2011

Nu iti lasa inima sa fie ingrijorata

Ioan 14:27  Va las pacea; va dau pacea Mea... Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante.

In noaptea dinaintea mortii Sale, Isus le-a dat pacea Sa discipolilor Sai - "Va las pacea; va dau pacea Mea..." Aceasta pace nu a fost doar pentru discipolii Sai, ci si pentru noi astazi. Noi avem pacea Lui.

In momentul in care crezi in Isus Cristos, El, Cel care este Printul Pacii, vine sa locuiasca in tine. Si atunci cand Printul Pacii locuieste in tine, fiecare binecuvantare care tine de bunastarea si intregirea ta, de care vei avea vreodata nevoie este deja in tine.

"Pastor Prince, daca acest lucru este adevarat, atunci de ce inca vad probleme in sanatatea mea, in finantele mele, in familia mea si in relatiile mele?"

Raspunsul este o inima tulbrata. De aceea, dupa ce Isus a zis: "Va las pacea," a zis: "Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante."

O inima tulburata si inspaimantata lucreaza ca niste degete care strang foarte puternic de un furtun cu apa. Apa curge mereu de la robinet, dar iese putin sau chiar nimic la celalalt capat al furtunului. Provizia mereu prezenta de binecuvantari a lui Dumnezeu catre tine este precum apa care curge libera de la robinet. Dar nu vezi binecuvantarile atunci cand iti lasi inima sa fie prinsa de ingrijorare sau teama.

Asa ca atunci cand vin ganduri tematoare si de anxietate, aminteste-ti cuvintele lui Isus: "Nu iti lasa inima sa fie tulbura, nici sa nu se inspaimante." Chiar si atunci cand lucrurile par sa mearga mai rau, spune: "DOAMNE, refuz sa ma ingrijorez cu privire la acest lucru. In mijlocul tuturor problemelor, vad lucrarea terminata a lui Cristos. El a zis: "S-a sfarsit!" Asa ca vindecarea copilului meu este implinita. Casnicia mea este binecuvantata. Datoriile mele sunt anulate. Nu imi voi lasa inima sa fie tulburata de aceste lucruri."

Preaiubitule, eu nu pot sa "nu las" pentru tine. Familia si prietenii tai nu pot sa "nu lase" pentru tine. Doar tu poti sa "nu iti lasi inima sa fie tulburata". Asa ca pazeste-ti inima sa nu fie tulburata. Nu trebuie sa iti pazesti cariera, reputatia, copii sau sanatatea. Atunci cand iti pazesti inima, Dumnezeu va pazi toate lucrurile pentru tine!                        din" Secretul celui preaiubit"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu