joi, 1 septembrie 2011

Ce’mi doresc eu?!

  Eu ce’mi doresc cu adevarat? Imi pun foarte des intrebarea aceasta. Sincera sa fiu, imi doresc multe dar totodata nimic. Imi doresc sa am un viitor linistit, sa duc o viata in care sa nu stau sa ma gandesc la ziua de maine ce voi face. Asta e o problema pe care mi’o creez singura, sau daca nu mi’o creez eu, mi’o creeaza altii care imi tin evidenta. Imi doresc sa am o casuta mica dar unde sa domneasca pacea si armonia, numai ca fiecare caramida pe care incerc sa o adaug la mica mea casuta, noaptea vin hotii si o fura. Imi doresc ca oamenii sa nu se mai preocupe de ceea ce zic sau fac eu, asteptand sa fiu perfecta, iar daca nu sunt, sa aiba grija sa ma critice. Daca eu as face la fel, ar arunca “probabil” cu pietre in mine. In lumea in care traim, totul este permis si totul interzis, zic asta pentru cei ce isi permit totul dar care interzic la altii sa practice ceea ce ei fac. Imi doresc ca intregul univers, dar absolut intreg universul sa se opreasca pentru un minut, si apoi totul sa’si reia cursul normal. Ar fi poate un moment in care mi’as putea odihni trupul si sufletul cum trebuie si sunt sigura ca nu mi’as pierde speranta ca pot ajunge pana la capat. Am nevoie de un moment de liniste absoluta in care sa pot uita de tot chiar si de mine insami. Ingrijorarile zilnice ne obosesc psihic si fizic, ceea ce ne fac sa fim atat de schimbatori si obositi sufleteste. Imi doresc sa pot pune capul pe perna fara sa’mi fie teama ca noaptea pot intra hotii peste mine furandu’mi chiar si sufletul, astfel lasand in urma goluri adanci. Imi doresc un strop de pace, iubire sincere, o mangaiere, imi doresc doar sa nu mai existe atata rautate si durere ceea ce’mi slabesc sufletul si inima.Privesc dupa ce alearga lumea si, imi dau seama ca drumul meu nu este acelasi ca al lor. Mergand pe partea opusa a aceluiasi drum sunt trasa inapoi incetul cu incetul caci ei sunt prea multi si in alergarea lor imi ingreuneaza inaintarea. Totusi, ceea ce’mi doresc eu, este greu de avut iar infrangerile sunt multe si inaintarile greu de parcurs. De aceea ceea ce’mi doresc eu, de cele mai multe ori nu conteaza…

sursa: soaptainimii.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu